informace o ubytování

Rozcestník Šraml...

Karlova pláň - mapa...

Karlova pláň

Délka trasy: 2.5 hodiny Pec pod Sněžkou- rozcestí Šraml – Karlova pláň – Pec pod Sněžkou

Vyjdeme směrem do Pece a hned za mostem se dáme vpravo a přejdeme za hotelem Máj přes silnici a pokračujeme nahoru k penzionu Irena na Šimonovu stráň. Je to tam moc hezké klidné místo na procházku a navíc tam mají ovečky :-) A hned za Šimonovou plání na pasece kvetou v červenci krásné růžové náprstníky.

Pokračujeme stále po silnici lesem, mineme odbočku k penzionu Táňa a za pár minut dojdeme k rozcestí Šraml. Odtud se dál dostaneme třeba na Růžohorky a na Sněžku, do Úpy přes Portášky na boudu Janu, kolem chaty Jarka na krásné zadní výsluní a taky na Karlovu pláň…

Takže se vydáme vlevo nahoru a jdeme dál asi 1,5 km a pak se před námi otevře nádherný pohled, kterému dominuje Studniční hora a ta Vás dostane, máte ji jako na dosah ruky.. Je odsud nádherný výhled na celou Pec, Zahrádky, Černou horu, Javor, prostě je to úžasné místo co se kochání a rozhledu týče. Stojí za to jen si tam sednout do trávy a vychutnat si to :-).

Dolů se dostaneme tak že sejdeme po silničce k chatě Plamínek, pak k dolnímu konci vleku a tam šup do lesa kde se za chvíli napojíme na zelenou vedoucí od Růžohorek a dojdeme do Pece na parkoviště autobusů.